2 Blommiga tårtor till en man som fyllde jämt!

sambons arbetskanrat fyllde jämna och frågade om jag kunde göra smörgåstårtor. Men jag gör dom ogärna så då kunde jag göra dessa godingar i stället. De jag hade att utgå ifrån var ett det skulle vara en med blåbär och en med vanilj och så fick en gärna va blå och en grön sen fick jag händerna händer =)



jag var lite klantig när jag beställde marsipan, kollade inte riktigt vad jag beställde så när den kom var det vit marsipan och inte extra vit som jag trodde jag beställt så jag fick pensla tårtan grön då jag inte tycker att färgerna blir rätt när den färgas med vit marsipan.



Den fick bli dekorerad med röda rosor, små lila blommor, prästkragar och blad. Allt i marsipan.


Denna inehåller
Vaniljbotten
Blåbärsmousse
Glasscream
Spacklad med smörkräm
Täckt och dekorerad med marsipan


Den andra tårtan han fick var denna!




Även denna är penslad med blå pasta färg och dekorerad med marsipan



Denna är dekorerad med en gul ros, prästkragar, och mörkrosa små blommor och blad.


Den innehåller
Vaniljbotten
Jordgubbsmousse
Glasscream
Spacklad med smörkräm
Täckt och dekorerad med marsipan
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0