Morsdags tårta

Min morsdags tårta fick bli ett expriment! Ganska så lyckat må jag säga... Jag tycker att man får exprimentera med sina egna tårtor då behöver man inte skämmas ögonen ur sig om den är ful eller smakar lite annorlunda. Eller va tycker ni?

Jag fick hem min M1 tyll förra vecka och jag va sugen att testa den. Eftersom jag har sätt så många göra ros tårtor så va jag också tvungen att testa. Men jag ska nog inte spritsa med Mjölk smörkräm nå mer för de blev ganska så mycket för sött, men va gör man inte en söndag när affärn är stängd och de fattas grädde i kylen!? Gjorde en ny hallon mousse på kesella hallon, slänger in ett recept senare.

Så va tycker ni om min första spritsade tårta?







Innehåll:
Naturellbotten
Hallon mousse
Glasskräm med chokladkross
Dekorerad med mjölksmörkräm

1 kommentarer
Postat av: Sara

Helt otroligt vilken vacker tårta!! Du har verkligen talang! =)

2011-05-30 @ 18:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0