Uppdatering!

Har inte haft så mycket tid till uppdatering här på bloggen men nu kommer de en uppdatering på de jag har hunnit gjort sen sist! de får bli lite bilder och en kort beskrivning! recept kan jag lägga in om ni vill ha dom,annars så kanske dom kommer vid ett senare tillfälle!




mariekex cheesecake

snabb, enkel och super god efterätt som går hem hos de flesta.i bland bytare jag ut kexet mot krossad dajm, de blir lite av en dajm glass.


beskvi

liten god kaka! tar lite tid men helt klart värt de.
den är dock inte vänlig för nöt allergiker.



Sambon och äldsta sonen hade namnsdag i slutet av januari så då passade jag på att baka en tårta.
det är ljusa bottnar, färskahallon i marsan och limemousse. täckt med köpt färdigkavlad marsipan och dekorerad med sp!

 

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0