Vaktmästar tårta!

de va inte så länge jag fick vara ledig från en tårta =) mycke kul tycker jag, jag kan ju inte baka massa tårtor bara för att för ven ska äta upp dom?

I allafall fick jag en förfrågan om jag kunde göra en tårta till en vaktmästare, visst kan jag de. jag hoppas dom äter den försiktigt för lite tandpetare och ståltråd fick sätta i hop vissa av dekorationerna. tur jag skrev en lapp till dom. =) de gäller att vara smart.



några detaljer från tårtan, jag hoppas dom är klickbara.

   

   

min första modellerade gubbe, blev faktist riktigt nöjd.




Innehåll:
Chokladbotten fylld med dumleganach och glasskräm, spacklad med chokladsmörkräm, täckt och dekorerad med marsipan.

2 kommentarer
Postat av: Sara

Jätte fin vaktmästartårta, med alla små perfekta detaljer! Vilken fantasi och vad duktig du är på piller(små)dekorationer!

2011-05-30 @ 18:44:45
Postat av: Emilie

gud vad fin den blev, välgjorda detaljer. hoppas kunden var nöjd, för det hade jag varit, super nöjd =)

2011-05-31 @ 22:28:52
URL: http://grese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0